Dunapark Étterem és Kávéház

Mobil:
Weboldal
Rövid leírás
A Dunapark Kávéház épületét báró Hatvany Lajos megbízása alapján Hoffstatter Béla és Domány Ferenc tervezte.
A kávéház 1937-ben került átadásra, mint a főváros legjelentősebb modern stílusú kávéháza. Jelenlegi formájában 2006. szeptemberében nyílt meg ismét. A tulajdonos szándéka szerint olyan kávéházzal várja vendégeit, mely a 30-as évek hangulatát idézi a XXI. század színvonalán.

Minden reggel, friss péksüteményekkel, gőzölgő kakaóval és különleges reggeli kínálatainkkal várjuk kedves vendégeinket.
A tavasz beköszöntével elbújhatnak a szürke város zajátóla csupa zölddel körülvett hangulatos teraszon.
Mindenkinek ajánljuk a hamisítatlan olasz kávét, a frissenfacsart gyümölcsleveket és könnyu˝, üde limonádékat.

A nyári hőségben helyben főzött fagylaltkelyhekkel hűsíthetik magukat.
Délben, ebédelni vágyó Vendégeink az A’la Carte étlap mellett válogathatnak napi, valamint Chefünk kéthetente változó ajánlataiból.
A délutáni sziesztát megédesíthetik Vendégeink a helyi cukrászatban készülo˝ süteményekkel, mellé kávé-, és forró csokoládé különlegességeinket ajánljuk.

Az esti zongoraszó mellett elkalandozhatnak a mediterrán tájak ízvilágában, feleleveníthetik a hazai ételek egyediségét, találkozhatnak a távol-kelet varázslatos ételkülönlegességeivel és megismerhetik a hagyományos újlipótvárosi konyhát.
Ahhoz, hogy megteremtsük a maradandó élményt adó vacsora harmóniáját, előételeinkhez apperitif koktéljainkból tudnak választani. Természetesen a vacsora további fogásaihoz széles borkínálatból válogathatnak, majd a vacsora végeztével a desszertekhez illő borokat, konyakokat valamint digestive koktélokat ajánlunk.
Nyitvatartás
Kiszolgálás: 8
Ár/érték arány: 9
2013.10.09.

Tegnap este üzleti vacsorára érkeztünk Arisztid barátommal (kíváncsi vagyok majd az ő értékelésére is :-) ). Nekem nem az első alkalom volt az étterem, a többieknek igen. Érkezéskor sajnálattal vettem észre, hogy a ruhatár nem működik. Az emeleten lévő asztalokhoz nem "engedtek fel", mondván csak a földszinten van jelenleg kiszolgálás (bár nem kevesen üldögéltek az emeleti részen), no mind1. A kezdetekben a pincérünk kissé unott arccal végezte a munkáját, de utána minden helyreállt a klasszikus megszokott színvonalon. A zongorista&szaxofonos élő háttérzene megteremtette a szükséges "háttérhangulatot". Az ételek igazi élményt nyújtottak. A tányérok előmelegítve, a tálalás igazán remek, az ételek már az asztalra való lerakás pillanatában "esztétikai" élményt nyújtottak. Ajánlom mindenkinek a helyet ha egy elegáns környezetben szeretne egy igazi gastro-túrában részt venni, s a végén a desszerteket kötelező kipróbálni. :-)

Értékelés ideje: 2011.12.10. 17:09
Kiszolgálás: 6
Ár/érték arány: 4
2011.12.09.

Az eddigi, bár 1.5-2 éves értékelések hatására nagy (talán túlzott) elvárásokkal kerestük fel az éttermet egy meghitt vacsorára.
A felszolgáló kedvesen és udvariasan kisért minket az asztalunkhoz amit korábban foglaltunk, mint kiderült "feleslegesen" hiszen az étterem kb. 20%-a volt foglalt.
Ottlétünk alatt a felszolgálók -számunkra zavaróan- váltogatták egymást. Más vette fel a rendelést, más hozta az ételt, más az italt, megint más a desszertet.
Hamarosan kezünkbe kaptuk az étlapot, amiről meg kellett állapítanunk, hogy az ételválasztékot és összeállítást tekintve korántsem kiemelkedő, a beszámolókban említett kuriózumokat már nem találtuk. A válogatás közben felszolgált italokban hibát nem találtunk, a narancslé frissen facsart.
Levesnek aranylevest és paprikalevest választottunk, mindkettő finom volt, de semmi különleges, hőmérsékletüket tekintve viszont maximum erősen langyos, az aranylevesbe található húscafatok nem voltak túl esztétikusak.
Ennél a kategóriánál már nem elfogadható szerintem, hogy az egyik leveses tányér majd később az egyik főételes tányér is csorba volt.
A főétel rose kacsamell és fogas roston volt, itt sem mondhatunk mást mint a levesnél, finomak de semmi különleges, a hőmérsékletük itt sem volt az igazi, a fogás felénél már hideget ettünk.
Desszertnek a pultból választottunk süteményeket, be kell vallanunk ettünk már sokkal finomabbakat is III. osztályú vidéki cukrászdákban.
Bár az étteremben élőzene volt ebből alig élvezhettünk valamit, annyira halk volt, igaz, hogy így nem is zavart minket a beszélgetésben.
A berendezés modern, szép, rendben van. A férfimosdó tisztasága hagy némi kívánnivalót maga után.
A vacsoráért 23.000 Ft. szerepelt a számlán. Lehet, hogy csak egy rossz napot fogtunk ki, de jó szívvel nem tudjuk ajánlani ezt az éttermet.

Értékelés ideje: 2010.06.20. 00:25
9.3
Ételek: 9
Tálalás: 9
Tisztaság: 9
Hangulat: 9
2010.06.18.

Pénteken egy gyors üzleti megbeszélésre ültünk be.

Bár eredetileg nem akartunk ebédelni, még is egy összecsapott ebéd lett belőle.

Nem volt időnk végig enni az étlapot, így a leves és főételig jutottunk.

Én gyűmölcslevest választottam, valamint lecsós kacsamájat. Kíváncsian vártam, bár gyümölcslevesben nem lehet csodát csinálni, azért abszolút pozítiv csalódás volt. bátran kijelenthetem, hogy az elmúlt pár év legjobb gyümölcsleveset kaptam. A fő étel azonban tényleg nagyon színvonalas volt. Tényleg elmondható, amit Csabi is írt alább, hogy ez a főétel már vaban egy gasztronómiai élmény nem pedig egy sima ebéd.

A máj nem volt agyonsűtve az ételek harmonizáltak egymással. Amiért nem adtam 10 pontot az talán az enyhe füszerezetlenség. Bár ez inkább csak szőrözés rélszemről de úgy gondolom, talán a füszerezés lehetett volna egy hajszállal jobban eltalált és akkor tudtam volna 10 pontot adni. Azonban hangsúlyoznám, tényleg kiemelkedő ízvilág volt, nem hsizem hogy sok étterem van az országban ahol ilyen jó a konyha.

A többiek is hasonlóan meg voltak elégedve az ételekkel.

A felszolgálás tökéletes volt. Gyors udvarias, de nem tolakodó vagy bizalmaskodó, stb.

Átolvastam, Csabi értékeléseit és sok dologgal egyet értek, azért a mindenre 10 pontot viszont nem adnám meg. Az biztos, hogy a hely benne van az ország és Bp tobb helyei között és valóban kiemelkedik az átlagból. Azért van pár apróság amin még lehtne javítani.

Pl nem nagyon volt díszítés az ételeknél. Szépen tálalták, rakták a tányérra az ételeket de igazán díszítéssel nem foglalkoztak, aztán a belső szép tiszta, stb. de azért már látszik a falakon kicsit hogy nem ma nyitottak. stb.

Ezek persze apróságok és nem azért írom, hogy kritizáljak, hanem remélve, hogy olvassák, a tulajdonosok, mert úgy látom nekik tényleg számít a vendég!

Az árak talán egy picit magasabbak az átlagnál, de semmiképp sem elszálltak, A minőség alapján akár lehetne jóval drágább is!

Mindenkinek csak ajánlatni tudom!

Értékelés ideje: 2010.02.15. 18:45
2010.02.14.

Szüleim 42. házassági évfordulója alkalmával voltunk AZ ÉTTEREMBEN, párommal, lányommal és szüleimmel.

Az ünnep alkalmából egy-egy pohár jó Figula Zenittel indítottuk a délutánt.

A leves megrendelése után, kellemes meglepetésként, padlizsán krémet szolgáltak fel, friss, ropogós zsemlével.

A Sütötök krémleves tökmaggal és a Vargánya krémleves gartinírozott karfiollal még mindíg Isteni finom.
*(graten mártással leöntött és morzsával v. reszelt sajttal meghintett ételt forró sütőben v. csőben kisüt)

Főételnek édesapám, Gomolyával grillezett, borjókarajt kért knédlivel, párom választása a Rostonsűlt lazac MOTTI módra étekre esett, édesanyám és jómagam Sherryben pácolt farkakat kértünk sűlt rizzsel. Kislányom egy könnyű cézársalátával bírkózott, köszönve emberes adagolásának.

Mindenki megelégedésére vált a választott főétel.

Miután "kihevertük" a főétel által okozott "gasztronómiai sokkot" , bátor Lucullusi harcosokként mindenki választott desszertet. Nem is akármilyent. Lányom Rigó Jancsi csokoládékockáját tartotta ízletesnek, apukám, nekileselkedett egy jó adag Mákos nudlinak, amit a helyiek amaréna öntettel csaptak nyakon, anyukám, párom és én maradtunk a Csokoládé souffle, körteraguval, vanília öntettel mesterműnél.

Szumma szummárum, jót ettünk, ittunk. Kicsit több mint 3 órát töltöttünk, jó hangulatban az étteremben.

A kiszolgálásra ismét csak a kítűtő jelzőt adhatjuk, az ételek változatlanul bőségesek és mennyeien finomak voltak.

Felszolgálónk: Péntek Csaba
Számla végösszege: 35.830 Ft. / megelégedettségünk 40.000 Ft

Értékelés ideje: 2009.12.10. 00:24
2009.12.07.

November 23.-án, együttlétünk 1,5 éves évfordulóján kerestük fel ismét, eme számunkra kedves emlékeket és ételeket adó éttermet.

A korábbi értékelésemet csak megerősíteni tudom, mind a kialakítás, a hangulat és a felszolgálás terén.

Ezen az estén (a számla tanusága szerint) Gáspár Frigyes szolgált fel Minket. Ismételten megbizonyodtunk arról, hogy az étterem vezetősége különös figyelmet fordít a vendéglátásra illetve a vendég szíves látására!

Jómagam egy Fokhagyma krémleves, kukorica gombócokkal indítottam kulminális élvezeteinket, párom Burgonyás vargányaragu levest kért, sajtgolyókkal. Nekem a múltkor fogyasztott Rozmaringos libaleves jobban ízlett. Párom ismét telibetalált a választással.

Főételnek Sherryben pácolt garnélafarkak sült rizibizivel illetve Aszalt paradicsomos libamájsaláta ételkreációkra esett a választásunk. Mindkét étel rendkívül finom volt, díszes, és ötletes ízkombinációkat adott ízlelőbimbóinknak.

A desszert minősítésénél azt a jelzőt használnám, hogy "gyámánt a koronán". Mindkettőn számára az elfogyasztott édesség ékköve volt az estének. Jómagam Csokoládé souffle körte raguval, vaníliafagylalttal, párom pedig Mákos-narancsos Creme Brule desszertet fogyasztott.

Ismételten egy minőségi estét töltöttünk el az étteremben.

Köszönettel,

Veronika és Csabi

Értékelés ideje: 2009.06.22. 21:57
2009.06.22.

Ma este, párom 30. születésnapján kerestük fel eme hangulatos éttermet. Belső kialakítása számunkra nagyon tetszetős. Parketta és járólap jól eltalált összhangjával van borítva a padló. Az étterem "L" alakú elrendezésű, és a hatalmas a mennyezettől a padlóig érő ablakokon keresztül csodálatos kilátás nyílik a Szent István parkra és a Duna partra. Mi a földszínten foglaltunk helyet de az étterem galériájáról még szebb a kilátás. Az asztalok, a székek, a terítés jól átgondolt, kifinomult ízlést tükröz. A leves és a főétel különleges tányérban került felszolgálásra.

A hangulatról kellemes zongoradallam gondoskodott, örökbecsű slágerekkel.

Párom Vargánya krémlevest fogyasztott parmezán golyókkal, jómagam a Rozmaringos libalevest maceszgombócókkal választottam. Mindkettő leves nagyon finom volt, de a Vargánya krémleves a tizes skálán mínimum tizenkettő!!! :-)Rég ettünk -én is megkóstoltam- ilyen finomat. Fogalmazhatunk úgy is, hogy ez a leves egy ízköltemény!

Főételnek Fetával töltött jércemellet, zöldborsós burgonyapürével, fokhagymamártással illetve Lazacos penne feketekagylóval kértünk. Ezen étkekről is csak elismeréssel szólhatunk.

Külön kiemelném felszólgálónk Kerti Norbert nevét. Udvarias, figyelmes, előzékeny, nem tolakodó kiszolgálásban részesített bennünket. Ez úton is köszönjük.

Veronika és Csabi

Értékeléshez be kell lépned!