Töltés

Felszereltség:
Melegétel, Terasz
Rólunk:

Képzelje el, hogy Spanyolország egyik városában, Madridban, Valenciában vagy akár Barcelonában egy kellemes spanyol bárban vagy étteremben üldögél, miközben a legfinomabb serrano és ibériai sonkákat fogyasztja egy kevéske piemento asado mellé, manchego sajttal és katalán baguettel, majd mindezt leöblíti a Rioja-i borvidék egy borával. Mindezért nem kell Spanyolországba utaznia, mert Győr szívében, csendes, nyugodt környezetben is megkóstolhatja az Ibériai-félsziget legfinomabb fogásait és legkülönlegesebb ételeit.

Mutass többet

3 0
2 1
1 0
  • Hangulatos, nagyon kiegyensúlyozott szolgáltatásokat nyújtó, tényleg igazi spanyolos étterem, egy picit talán a drágább éttermek közé sorolva, de olykor megéri benézni.

• Tio Pepe Étterem

Amennyire nem szimpatikus kívül (kicsi, eldugott utcácskában van), annyira szimpatikus belül!
    Szuperkedves fogadtatás és asztalhoz kísérés után megkaptuk az étlapot, melyből nem is sikerült azonnal választani, annyi féle étel van. Levest és főételt ettünk, mindkettő isteni finom volt, a főételt nem is bírtuk megenni, de becsomagolták nekünk. Az étterem rusztikus, és egyszerű, halk spanyol zene a háttérben, kint pedig csodaszép kerthelyiség, kis tóban úszkáló halacskákkal. Rendkívül hangulatos az egész, a felszolgálóknak pedig maximális tisztelet, kevés ilyen udvarias, kedves, és türelmes felszolgálóval találkozni, mint amilyenek ebben a kis étteremben dolgoznak! Ha ismét Győrbe visz az utam, biztosan eljövök ide még egyszer!

Olvastam 1-2 negatív értékelést az oldalon,amit nem is értek!Ismeretlenül jöttünk a városba,és a szálláshelyünkön /Hummel Panzióban /ajánlották ezt az éttermet,de a negatív vélemények miatt kissé óckodtunk.Végül is csak elmentünk,és meglepetésünkre/kellemes/egy nagyon hangulatos,barátságos,rendkívül kedves fogadással tértünk be ide!
    A felszólgáló hölgy nagyon kedves volt,gyors kiszolgálással tett kedvünkre! Az ételek nagyon finomak voltak,és abszolút nem kis adag! Kellemes zene szólt,engem elvarázsolt ez az egész feeling! Az étterem és panzió a kertváros részen helyezkedik el,csendes,könnyen megközelíthető,parkolás biztosítva!
    Csak jó emlékkel,és teli hassal távoztunk onnan barátnőmmel!

• Tio Pepe Étterem

Ma a házassági évfordulónk alkalmából szerettünk volna egy kellemes étteremben finomat ebédelni. Régebben (kb. 10 éve) jártam már a Tio Pepében, és jó emlékeim voltak róla. A mai látogatásunk azonban sajnos felülírta a múltat. Érkezésünkkor a pincér alig köszönt, majd elment volna mellettünk, ha nem szólítjuk meg. Mondtuk, hogy ebédelni szeretnénk, nem dohányzó helyen, mire hanyagul közölte, hogy üljünk le akárhol, elöl vagy hátul, majd magunkra hagyott. Megkerestük tehát a "hátult", és helyet foglaltunk. Pincérünk újra jött, és kezünkbe nyomta az étlapot, majd azzal a lendülettel megkérdezte, mit kérünk inni. Mivel fogalmunk sem volt, mit fogunk enni, időt kértünk, mire ő láthatólag megsértődött, és megkaptuk az időt, mégpedig jó sokat, mire újra felbukkant valaki felvenni a rendelésünket. (Az étteremben, legalábbis "hátul" egyetlen asztalnál voltak még vendégek, akik menüt fogyasztottak, és hamarosan távoztak.) Az előételként rendelt ropogós sült apróhal valóban apró volt és sült, ropogósnak azonban nem nevezném, az olaj, amelyben sütötték valószínűleg nem volt elég forró, így azt a "bunda" magába szívta. Főételnek egy tenger gyümölcseivel készült paellát és egy haltálat (halas, rákos, tintahalas burgonyás egytálétel) kértünk. Mindkét étel jellegtelen ízű volt, a haltál tetején átrághatatlanul keményre sült a reszelt sajt, a paella teteje is kiszáradt, az alsó rétegek zsírosak, vizesek voltak. Az alapanyagok minősége gyenge volt, ez különösen a tenger gyümölcseire volt igaz, gumiszerűre zsugorodott babszemnyi rákocskákkal, elrághatatlan polipkarokkal, stb. találkoztunk a tányérunkon, viszont- ez esetben szerencsére - nem túl sok volt bennük jelen az ételben. Sokat elmond a minőségről, hogy mindketten meghagytuk az ételünk kb. felét. Desszerthez, kávéhoz már nem volt kedvünk a továbbiakban.
    A pincérünk időközben lecserélődött, a második számú némi javulást hozott a kiszolgálás színvonalában, kimondottan barátságosnak azonban őt sem nevezném, mondjuk a "korrekt" kategóriába helyzeném.
    Az ételek ára nagyon magas volt, ami nem volna baj, ám az az ár-érték arány sajnálatosan alacsony volt, mi a saját használatra kifejlesztett négyes rendszerünkben (jó és olcsó, jó és drága, rossz és olcsó, rossz és drága) a rossz és drága dobozba tettük a Tio Pepét. Kár érte, valaha szebb napokat látott...
    A történet tanulsága: többet nem megyünk és nem ajánljuk senkinek.
    U.i. Most este van, és vacsoraidő... Azonban mindkettőnknek "rossz" még a gyomra ebéd óta. A vacsora ma elmarad...

• Tio Pepe Étterem

Ebéd menüt hoztam el, de sajnos közölték, hogy az aznapi menü levese (sajtkrémleves) elfogyott, ezért húslevest tudnak adni helyette. Ettől függetlenül a sajtkrémleves menü árát kellett kifizetni.

A leves adagja nagyon-nagyon kicsi volt. Több helyen jártam már menüs levest enni, de ilyen kevés sajnos még sehol sem volt.

Értékeld Te is!

Tio Pepe Étterem

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.